Tematy |
Odpowiedzi |
Wyświetlone |
Ostatni Post |
---|---|---|---|
Administracja serewrami
|
6 |
0 |
Hihi_WWW |
Usługi informatyczne
|
6 |
0 |
Ycomojo |
pozycjonowanie w Warszawie, poleci ktoś ?
|
10 |
0 |
Kitas |
opieka IT, znana firma ?
|
9 |
0 |
danka33 |
korepetycje z informatyki, gdzie warto ?
|
6 |
0 |
phonik |
spis katalogow, gdzie znajdę ?
|
10 |
76 |
edmundzio |
Outsourcing it warszawa, proszę o pomoc ?
|
10 |
80 |
TomekK |
Czas pracy słyszeliście o tym programie?
|
5 |
113 |
johncena67 |
Nawet online helpdesk się przydaje, jak coś pilnie wyskoczy. Niektóre problemy techniczne można przecież rozwiązać tylko po zdalnym kontakcie ze specjalistą.
Utrzymanie ciągłości systemu to podstawa, bo nawet jeden dzień opóźnienia w realizacji zamówień to tragedia z punktu widzenia konkurencyjności i zdolności zarobkowych.
Klienci tracą szybko zaufanie do firm, które nie mają wdrożonych nowoczesnych standardów IT u siebie.